Man har bara ett liv...

Önskar jag hade fler så jag slapp att välja bort så mycket. Har en ganska klar bild över vad jag vill göra med mitt , men tyvärr kommer jag förlorar en del som jag inte vill förlora på det. Samtidigt vet man aldrig när livet tar slut. Borde man leva varje dag som den sista, eller planera för en god och lyckad framtid?

Inte konstigt att Findus sover så lugnt på mattan bredvid. Det sägs ju att han som är katt har nio liv, så vad har egentligen han att förlora? Han kan gott och väl ägna detta liv åt att äta gott, sova och drömma om möss.
Vad är era drömmar? Kommentera gärna:) kram ♥


Kommentarer
Johan

Det hade blivit två helt olika liv. Inget av det som jag har gjort idag hade jag gjort om detta hade varit min sista dag, inget.

Lite tragiskt egentligen.

2011-11-07 @ 21:09:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0