Morgonyoga?

Har bokat morgonyoga imorgon kl.07.00, hur tänkte jag där? Kom nyss hem ifrån ett svettigt tone-pass som garanterat kommer ge träningsvärk. Återstår alltså att se om jag ens klara av att ta mig upp ur sängen imorgon bitti. Ska i alla fall försöka för det hade varit en bra start på dagen med lite yoga, eller vad tycker ni? Bara en månad kvar med förändringsarbete (som går ut på att börja träna mer regelbundet), så gäller att ge järnet nu och försöka göra träningen till en del av vardagen. Kan faktiskt ärligt säga att jag tycker det blir roligare och roligare, och jag märker att det redan nu har gjort mig mer envis. Hoppas det håller i sig så jag lyckas!:) Nu blir det soffan och mys med Findus. kram ♥


Kommentarer
Annika

Alltså...var ska detta sluta?? Vilken atlet du har blivit!

2011-11-17 @ 11:20:27
URL: http://kajsalilja.blogg.se/
Marlene

Riktigt så bra är det inte:P Men man måste ju lära sig själv först om man nu ska kunna lära andra också:)

2011-11-17 @ 16:59:58
URL: http://piggelinasliv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0