Nyklippt med välskötta tänder:)

Gick igenom årets besiktning hos tandläkaren utan någon större anmärkning och hann dessutom med att få håret klippt. Ja, inte hos tandläkaren utan hos frisören såklart. Blev lite kortare än tidigare, men det växer väl ut fortare än jag hinner säga tjosan, så vad gör det. Fick dessutom beröm av min hårfärgning. Jag som var helsäker på att frisörer inte gillade att man färgade själv. Köpte i alla fall ett silverschampo som ska neutralisera mina guldtoner något och framhäva det blonda. Kommer bli kanon tror jag:)

Nu blir det fredagsmys med familjen. Bjöd på pizza ikväll som tack för allt stöd med körkortet. Blir väl att kolla på Doobido och äta lite godis sen. Det är ju bara fredag en gång i veckan haha;) Imorgon ska jag följa med min kära bror på öppet hus i Osby. Någon gymnasieskola där med jakt- och fiskeutbildning som han tyckte verka intressant. Känns självklart att följa med och motivera honom efter allt tråkigt han har varit med om på högstadiet. Vet ju själv vilket helvete jag hade, så kan vara bra för honom att inse att det finns ett betydligt bättre liv på andra sidan högstadiet (helvetet);) Kram på er!♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0