Satte kanske ribban lite väl högt...

Nähe jag får väl snart ta och ge upp den där intervjun då. Efter att under de senaste åren ha skickat fyra olika mail med förslag på intervjuer till samma "världskändis" (utan att ha fått ett enda mail tillbaka) får jag väl känna mig besegrad.... Kanske satte jag ribban för högt, men jag är övertygad om att ett sådant reportage skulle bli kanon och något som ingen annan tidigare har gjort. Jag har nämligen nosat upp att denna person har en viss anknytning till Örkelljunga;) Mer säger jag inte i hopp om att göra någon därute sjukligt nyfiken... Tycker i alla fall det är dålig stil att inte ha svarat på något mail, eller ens i mobilen då jag har försökt nå dem... men men så är det väl när människor blir "för stora". Nu ska jag fortsätta vänta på att Tova ska komma och hämta upp mig. Sedan blir det gyminstruktion på gymmet och inlämning av grupptentan. Ännu har jag inte glömt bort den i alla fall;) Kram ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0