Shopping och ljusparty!

Varit och shoppat med mamma och lillebror hela dagen på Väla (herrejösses vad stort det har blivit!) och Ikea. Köpte ett par skor och fyra handdukar i olika storlekar. Nu har jag bara problemet hur jag ska få med mig allt till halmstad. Jag har ju även en katt att släpa på, samt kläder som jag tvättat här hemma under helgen. Jaja det löser sig väl. Efter shoppingen var vi på ljusparty hos grannen där jag hittade en jättegullig tomte som fick följa med mig hem. Så himla mysigt med ljusparty med jultema. Det känns verkligen att det inte är långt kvar nu, and I love it!:) Nu blir det mys i soffan en sista kväll med familjen innan Findus och jag får mysa själva som vanligt. Trevlig kväll på er! kram ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0