Världens duktigaste katt!

Hade en mycket trevlig kväll igår tillsammans med min svärmor (vilket vi kom fram till låter väldigt gammalt;)). Åt god mat, kollade film, och pratade med Christoffer över skype. Skönt att höra hans röst igen, men det kändes lite dumt att sitta och prata med en dator. Erkänner att jag inte riktigt hänger med tekniken;)

Nu är man i alla fall tillbaka i Halmstad igen. Findus blir bara bättre och bättre på att åka tåg, men ändå är jag sjukt nervös varje gång och kan inte koppla av överhuvudtaget. Vill ju för allt i världen inte att det ska hända min lilla kille något. Helt sjukt att man kan känna så starka känslor för en katt.... men frågar ni mig så är Findus nästan mer människa än katt (typiskt kattmänskosvar, I know;)). Smartare katt finns nämligen inte;) Nu ska vi mysa lite i soffan han och jag innan vi sätter full fart med att skriva på förändringsarbetet! Kram på er! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0