Det kommer aldrig hända igen!

Oj! Nästan inte bloggat på en hel vecka. Dålig stil! Har i alla fall haft väldigt skoj. Jobbat med vårt projektarbete, tränat och träffat världens bästa Sandra! Just nu sitter jag i soffan och pluggar samtidigt som jag leker med André. Findus har jag lämnat hemma hos mamma och pappa, eftersom jag ändå ska dit igen på torsdag. Saknar honom sjukt mycket och går och kallar på honom typ hela tiden, fast att han inte är här. Vet i alla fall att han har det jättebra och att han blir riktigt, riktigt bortskämd. Passade fresten på att väga honom för några dagar sen. Han har gått upp 800g i vikt på två veckor min lilla kise;) Nu ska jag plugga vidare. Tjingeling! kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0