Done!

Hemtentan är äntligen avklarad men har grym ångest över att den inte ska vara tillräckligt bra... Menmen inte lönt att oroa sig för det nu. Den smällen får man helt enkelt ta om tre veckor då resultatet kommer. Imorgon ska jag försöka få lagat min cykel och hämtat ut mitt KÖRKORT:D Fortfarande löjligt glad över det, men tycker mig faktiskt har rätt att vara det efter allt slit haha. Sen blir det att fara hem till Tockarp igen. Får inte glömma ta med min rosa kamera åt pappa som ska åka iväg på en veckas älgjakt. Tydligen var min lilla rosa omåttligt populär förra året av jaktlaget;) Så får inte glömma den, hur det nu ska gå till... man är ju på gränsen till senil redan haha:P Nu ska jag bara ta det lugnt och mysa med Findus. Kramkram♥


Kommentarer
Mari Pettersson

GLÖM nu inte FINDUS =)Han är ju vårt bästa HELGTIPS=)För en LYCKAD HELG =)KRAM

2011-10-06 @ 19:29:38
URL: http://piggelinasliv.blogg.se/
Marlene

Hur mycket ska du egentligen kräva av mitt kom ihåg?;)

2011-10-06 @ 22:18:51
URL: http://piggelinasliv.blogg.se/
Sandra

Du måste ju skriva vad förbättringen var! Nyfiken!! ;)

2011-10-07 @ 13:00:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0