Dubbelt upp

Har satt mig själv lite i klistret och funderar på hur jag ska reda ut det... Jag har nämligen lektioner mellan 10.15 och 15.00 på tisdag i halmstad, samtidigt som jag bestämt träff i Örkelljunga för att ta några bilder mellan 15.00 och 15.30. Båda grejerna känns lika viktiga, så nu är jag i starkt behov av att klona mig själv, uppfinna en snabb bil (som inte kan få fortkörningsböter), eller också köpa en helikopter? Kanske är det lättast och billigast att bara välja bort en av sakerna? Några förslag? kram ♥


Kommentarer
Johan

Många kurser på universiteten lägger upp alla lektions anteckningar på kursens hemsida. Om läraren är modern och har en powerpoint presentation så är det nästan garanterat att man kan ladda ned den.

Om man inte kan ladda ner den så är det bara att förklara att man inte kan närvara den dagen och fråga om man kan få en kopia av presentationen.



Om läraren använder krita och tavla så är du körd :P



lycka till :)

2011-10-12 @ 10:01:58
Marlene

Jo det är sant, men blir ändå inte samma sak att bara läsa powerpoint. Vi fick sluta lite tidigare och jag hade lånat mammas bil, så det löste sig till sist i alla fall:)

2011-10-12 @ 15:32:27
URL: http://piggelinasliv.blogg.se/
Mari Pettersson

Du får önska en helikopter eller racingbil av tomten .Annars finns ju pappas gubbabil till hands =)

2011-10-14 @ 08:38:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0