Ensamt fredagsmys

För första gången i mitt liv sitter jag ensam hemma en fredagkväll. Ingen familj, ingen kille och inga vänner. Fast jag har ju förstås Findus... Fast han sover ju hellre på golvet än myser med mig....vet inte om jag gjort honom något, eller om han bara vill bli lämnad ifred. Jaja, hursom helst han kanske ångrar sig... Om inte får jag väl fredagsmysa ensam. Det känns ju faktiskt inte så hemskt, i alla fall inte så länge man inte tänker på vad man läst i kurslitteraturen om dess negativa inverkan på hälsan. Roliga saker är i alla fall planerade till kommande helger, så jag kommer nog klara mig ifrån både psykiska och fysiska sjukdomar i framtiden hoppas jag:)

Var förresten på ett zumbapass idag. Sjukt galet och kul...vilka rörelser säger jag bara haha;) För övrigt suger min kordination, men den borde man väl kunna träna upp? Hoppas i alla fall det för det är något som jag definitivt kommer att göra igen. Nu ska jag kolla klart på idol, och vet ni vad? Findus har faktiskt hoppat upp och lagt sig i mitt knä nu *happy:). Hoppas alla har en trevlig fredagkväll! Kram♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0