Förbättringen!

En kompis (Sandra) kommenterade och var nyfiken på vad det var för förbättring som jag tidigare skrev om att mitt liv hade fått. Eftersom jag älskar att få kommentarer (vilket inte händer så ofta) på min blogg, ska jag självklart berätta vad jag menade:)

♣ KÖRKORTET - Så underbart att äntligen ha det färdigt. Slippa planera in och boka körlektioner, känna att man måste prestera, och framförallt kunna köra dit man själv vill utan att någon sitter och predikar för en i passagerarsätet. 

♣ FINDUS - Min älskade katt<3 Trodde aldrig att en katt skulle kunna betyda så mycket för mig som Findus gör. Har väl alltid bara fnyst åt hund-och kattokiga människor innan, men nu är jag en av dem. Utan min lilla Findus skulle jag nog känna mig väldigt ensam.

♣ HÄLSOPEDAGOGIK - Jag läser ett ämne som jag faktiskt är väldigt intresserad av. Jag slipper tråkiga ämnen som matte och samhälle, vilket känns lite som att få rosen på prinsesstårtan:)

♣ FRITID - Jag har en fritid! Efter att bara ägnat dagarna åt att åka buss och göra läxor, kan jag nu träna om jag vill, träffa kompisar, eller hitta helt nya fritidsintressen. 

♣ JAG BESTÄMMER SJÄLV VAD JAG VILL ÄTA - Jag slipper äta sprödbakad fisk, eller kött och potatis sju dagar i veckan. 

♣ MIN NYA KLASS - Känner inte alla än (vi är ju 41 stycken), men det känns ändå som en bra klass.

♣ MITT BOENDE I HALMSTAD - Snacka om att jag hade tur!

Det enda som är tråkigt är att Christoffer är i Kina, att jag inte längre kan powertalka med min kompis/granne Lin, och att jag ibland saknar min familj och alla mina vänner från förra klassen (ni var en underbar klass!), men för första gången på mycket länge överväger det positiva det negativa i mitt liv, och detta känns mycket bra:)

 



Kommentarer
Annika

Vad kul att allt känns så positivt! Lycka till även i fortsättningen!

2011-10-07 @ 20:26:51
URL: http://kajsalilja.blogg.se/
Mari

B-Lycka til med till med LIVET :-P

2011-10-08 @ 14:52:28
Lin<3

Tur är det mesta är bra nu! :D Saknar dig också, du kan ju höra av dig när du har tid! <3

2011-10-08 @ 16:48:47
URL: http://liiinfliiin.bloggo.nu/
Marlene Pettersson

Tack, tack:)

2011-10-09 @ 08:15:37
URL: http://piggelinasliv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0