Författarreportage



Var och intervjuade en nybliven författare igår, vilket var jättetrevligt. På något sätt har jag ändå lyckats få lite skrivkramp. Vet inte om det möjligtvis kan bero på att jag har haft författarens mamma i svenska på högstadiet? Pressen ökar ju något när man vet att hon med största sannolikhet kommer läsa och bedöma mitt reportage:P Vill alltid visa mig från min bästa sida och skulle aldrig i mitt liv skicka iväg ett reportage som jag inte är nöjd med till tryck. Nu är det bara knappt en timme kvar tills jag måste skicka in om det ska komma med i nästa tidning... spännande eller panik? kram ♥



Kommentarer
Kajsa

Vem är det? Böckerna ser i alla fall inbjudande ut!

2011-11-03 @ 19:13:56
URL: http://kajsalilja.blogg.se/
Marlene

Frida Skybäck. Boken heter Charlotte Hassel och är en kärleksroman som utspelar sig på 1700-talet.

2011-11-03 @ 23:16:25
URL: http://piggelinasliv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0