Arg Mamma!

Jag älskar verkligen min fina Findus, men när han försöker peta ut mitt öga med sina sylvassa klor, och sedan får fnatt och hoppar på teven så att den stängs av mitt i idol(!!!), då blir jag fan förbannad! Så nu har min lilla kille blivit hänvisad till sin korg, där han nu ligger och surar.... Sträng mamma jag är va? Men det får man faktiskt vara om man är ensamstående:P Då måste man ju vara sträng för två, eller hur?;) Jag har i alla fall fått många fina mail av min älskling idag, så känns bra att han ännu inte glömt bort mig. Synd bara att det är cirka 130 dagar kvar tills han kommer hem *snyft;(. Får hoppas på det bästa! Nu ska jag i alla fall fortsätta plugga. Jag läser just nu boken Sjukdom och hälsa - En begreppslig utredning, som handlar om vad som egentligen räknas som sjukdom och inte. Är man sjuk om man är spelmissbrukare, eller om man hör Jesus tala till en? Faktiskt ganska spännande, och ibland kan det vara sjukt svårt att bedöma vad som egentligen är sjukligt. kram ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0