Lite uppdatering..

Nu funkar internet hemma i Tockarp igen. Lagom tills man ska hämta Findus och åka tillbaka till Halmstad igen. Har hänt en massa saker denna helg som jag missat att berätta om, men känns mest onödigt att gå tillbaka och prata om det nu. Min fina älskling har i alla fall åkt till Kina nu och blir borta i ett halvår. Förstår inte hur jag ska klara det. Att se tåget rulla iväg kändes skitjobbigt. Vill verkligen vara glad för hans skull, men jag lyckas inte särskilt bra. Vill bara att han ska komma hem igen (och han har ju knappt ens hunnit dit). Vissa verkar inte förstå varför jag inte bara gjorde slut med honom innan han åkte, men sanningen är helt enkelt att jag inte kunde. Jag älskar honom lika mycket, var han än är på denna planet, så varför ska jag då välja bort honom? Tror knappast att jag skulle vara gladare för det?

Planerna för i eftermiddag/ikväll är att hämta Findus, läsa klart del ett i boken pedagogik för 2000-talet och sen renskriva lite frågor som ska skickas in. Sen blir det mys i soffan tillsammans med Findus. Hoppas att han ska trivas i lägenheten och att han gillar att titta på Idol som börjar ikväll:)

Ha en bra dag alla!<3


Kommentarer
johanna

Va INTERNET i Tockarp?! finns det ? :D

2011-09-07 @ 19:24:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0