Mitt första seminarium

Blev en tidig morgon idag med förberedelser inför seminariet om Aaron Antonovsky. Tror i alla fall att det gick rätt bra. Till och med jag som aldrig får något vettigt ur mig, lyckades säga i alla fall en mening (som jag tror var ganska vettig). Fick sparka lite på mig själv, men kändes bra att ha tillfört något. Hoppas kunna bli mycket bättre på det i framtiden. Egentligen är det konstigt att så många människor är rädda för att tala inför en grupp? Undrar vad det beror på, men tänker in gå in på det djupare, utan istället försöka koppla av och njuta av att jag är "ledig" till på onsdag nästa vecka. kram ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0