Träningsvärk

Träningsvärk i axlarna efter att ha kånkat hem två tunga matkassar från Maxi igår. Är jag bara jäkligt otränad, eller är jag grym på att hitta vardagsmotion?;) Kanske borde släpa iväg mig till gymmet ändå.... Men är lite rädd för alla vältränade människor som finns där:P Sen är ju frågan var man ska träna när det finns så många möjligheter? Lite enklare när man bara hade två ställen att välja på haha.

Nu blir det i alla fall lite mer vardagsmotion. Ska städa lägenheten och packa, sedan bär det hem till Tockarp igen för att fira mamma, göra en intervju, och lite annat skoj. Farmor och farfar kommer och hämtar mig och Findus vid tre, så får hoppas att de hittar hit;) Kommer förhoppningsvis att blogga lite i helgen också, men inte säkert att internet funkar. Det har nämligen en tendens att alltid pajja när jag är hemma. Hoppas alla får en bra helg i alla fall! kramkram ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0