Egen lägenhet!

Precis varit och skrivit på kontrakt till en egen lägenhet. Är lite blandade känslor. Känns superkul att få en alldeles egen lägenhet, men samtidigt kommer jag sakna att bo där jag bor nu. Trivs väldigt bra, men känner samtidigt att jag behöver något eget. Lite läskigt är det däremot att jag ännu inte sett vad jag har tackat ja till... Jag hann nämligen aldrig titta på lägenheten p.g.a. påsken. Förhoppningsvis ser den väl likadan som alla de andra lägenheterna i samma område (har ju sett en del av dem), men helt säker kan man inte vara. Har i alla fall bokat tid med killen som har den nu, så ska få kolla på den någon gång under nästa vecka. Nu blir det att försöka samla ihop sig och få lite gjort på hemtentan. Sedan ska jag och Findus fira med räkor. Hoppas på att han kommer gilla vårt nya hem. Kramar<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0