ERIC SAADE PÅ FREDAG!:D

Idag stod det helt klart. Jag kommer få recensera Eric Saade konserten på fredag. Finns inte ord som beskriver hur överlycklig jag är för det. Inte bara för att det är Saade just, utan mer för att det innebär att jag kommer få vara på samma plats som en massa riktiga journalister och fotografer. Känna stämningen från konserten och se hur de jobbar, samtidigt som jag själv får chansen att skriva en underhållande recension till Magasinet. Ser verkligen fram emot detta och hoppas att jag inte råkar ut för några missöden. Det är ju trots allt fredagen den 13:e på fredag, men tror inte så mycket på sådant, så det ska nog gå bra:) Något som jag är lite mer orolig för är hemtentorna som kommer tillbaka på fredag, och hemtentan som ska in på tisdag... Min helg är för tillfället ganska fullbokad, så om jag inte sätter fart med hemtentan idag, imorgon och på fredag, så vet jag inte hur det kommer gå. Skulle jag dessutom behöva göra om någon av de som jag får tillbaka... så skulle det bli lite jobbigt... Men som vi hpp:are säger: Det löser sig!;) kram


Kommentarer
Annika

Ha, jag hittade knappen:) (Hm...) Kul att du fortsätter skriva! På fredag kommer nya Enter ut. Intervju med Hasse Andersson och Fråga Olle har vi med. Du skulle trivts i år!

2012-04-11 @ 21:11:54
URL: http://kajsalilja.blogg.se/
Marlene

Haha vad bra:) Låter ju spännande, får gå in på er hemsida och läsa den där när den kommer ut:)

2012-04-12 @ 09:13:33
Marlene

Det är ju tur att inte kommentarerna blir osynliga;)

2012-04-12 @ 09:14:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0