Godmorgon!

Sitter och lapar kaffe med solen i ansiktet. Några svarta moln fladdrar förbi, men det verkar inte finnas så mycket regn i dem. Tack och lov för det! Idag blir det först skola, sen promenad och sedan lite förberedning av min Aloe Vera presentation. Har kommit på massor med kul idéer som jag hoppas ska kunna liva upp mina kommande partyn. Det blir ju annars lätt så att det blir som en tråkig föreläsning där man som säljare pratar alldeles för mycket själv. Därför tänkte jag inför lite nytt som kan göra att gästerna själva blir mer involverad. Tror det kommer bli kanon! Är ni intresserade av att vara värd/värdinna för ett party, får ni väldigt gärna kontakta mig. Kramar<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0