Hemtenta .1. Hälsopedagogiska Arenor

Min hemtenta börjar i alla fall se ut som en hemtenta nu... Är bara tveksam på innehållet, men det är jag ju alltid så. Helt omöjligt att veta exakt vad lärarna vill ha, så lika bra att bara lita på magkänslan och köra. Blev i alla fall VG på grupptentan, fick jag veta idag. Tack gode gud för det! Hade verkligen inte orkat göra om den. Ska hämta min andra hemtenta som kommit imorgon. Vill nämligen inte förstöra glädjen jag känner över grupptentan, med att kanske ha blivit underkänd på den. Håller i alla fall alla tummar jag har för att det gick bra, och fortsätter skriva på den som jag ska lämna in imorgon. Ännu ingen superpanik trots att "vissa" redan är klara, menmen det kommer väl;) kram<3


Kommentarer
Mamma Mari

Bra kämpat lita på din magkänsla.

Nu har du ju fått vind i segeln ,så passa på att njuta av känslan.

KRAM =)

2012-04-16 @ 18:40:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0