Ikväll blir det träning!

Nu får det fan vara slut med mitt latmaskande. Veckorna bara går men min träningsstatistik står i princip stilla. Vad det beror på kan jag bara spekulera i, men jag tror det kan bero på att alla andra är så duktiga. Min motivation brister lätt när jag inte får känna mig bäst, vilket är något som jag borde jobba med att få bort. Skuldkänslorna över att inte ha tränat på så länge finns också där, och det känns som om alla undrar var jag har varit, och varför jag hela tiden avbokar mina pass... Vet att det säkert inte är någon som har så bra koll på mig, men jag kan ändå inte låta bli att skämmas och känna mig dålig. Det är nog det som gör att jag bara undviker det mer och mer, det blir lite som en ond spiral, men nu får det vara stopp! Nu är det dags för lite positivt tänkande och sundare vanor! Just dance idag, promenad imorgon, Tone på onsdag, Cx/Latinfitness på torsdag, och morgonyoga på fredag är tanken. Kram<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0