Laddar inför Eric Saade konserten

Har inte full koll på läget just nu vilket gör mig lite mer nervös än i vanliga fall. Halmstad Arena är ganska stor, så det skulle kännas skönt att veta var jag ska ta vägen.... Får väl hoppas på att jag inte är först på plats, så att det bara blir att följa strömmen. Ringde i alla fall nyss till en som organiserar fotograferingen så nu har jag lite koll på det. Hon verkade för övrigt väldigt trevlig, så bara att hålla tummarna att allt går bra. Känns lite smått generande att jag kommer fota med min lilla kamera bland alla de stora, men får försöka hålla masken och se så proffsig ut som jag bara kan. Ska jag fixa till mig. kramar<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0