Vilken namnsdag!

Vaknade klockan nio imorse av ett grattis-på-namnsdagen-sms (gulligt att bli ihågkommen), några minuter senare fick jag ett sms till, denna gång av Tova. Hon undrade om vi skulle gå 9.20. 9.20? Jag var inte alls sugen att gå på morgonpromenad då... Sen kopplade det... hon menade inte morgonpromenad utan till skolan! Jag som trodde att vi började klockan ett idag, flög upp ur sängen snabbare än man hinner säga leverpastej. Drog av mig pyjamasen och hoppade i de första bästa kläder jag hitta. På med lite smink och borsta tänder, sen iväg i ilfart till skolan och dagens kreativitetsövning. Snacka om stressigt! Jag som trodde jag kunde ligga och dra mig hela förmiddagen, tur att man har vänner som håller koll på en! Nu blir det att packa och städa lite. Sedan bär det av hem till Tockarp igen. Klockan fem ska jag träffa tjejerna på pizza corner. Sedan blir det hem till Jennie och mysa. Kunde inte varit en bättre namnsdag idag, frågan är bara om dem kommer ihåg vilken speciell dag det är idag, nämligen Marlene-dagen;) kram<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0