Hemlängtan

Har drabbats av sjuklig hemlängtan:( Sommaren med familjen har varit underbar, och jag kan inte ens tänka på kaffe, familjeprogram, eller yatzy utan att få en klump i halsen. Vet att det alltid är värst de första dagarna och att det bara gäller att hålla ut. Gör mitt bästa för att få det så hemtrevligt som möjligt i lägenheten och hoppas att det ska hjälpa. Som en kompis sa till mig så blir det nog bättre när vi väl börjar skolan igen. Då blir klassen till en enda stor familj istället och saknaden känns lite mindre. Alla har vi nog hemlängtan ibland, och kanske är det bra, då det borde vara ett bevis på att man har en fin familj.<3 Tar ett djupt andetag, sväljer klumpen i halsen och försöker hålla ut! Kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0