Snart vardag igen!

På söndag flyttar jag och Findus tillbaka till Halmstad igen. Ska bli spännande att se vad han tycker om den nya lägenheten. Håller alla tummar jag har för att han ska trivas:) Trivs gör i alla fall jag just nu. Håller på och planerar för fullt för att vardagen ska flyta på så bra som möjligt (och jag ska kunna gå ner mina xtra sommarkilon;)). Tror man vinner mycket på att planera även om det tar sin lilla tid. I eftermiddag blir det storbak och imorgon blir det förhoppningvis plocka bär med farmor. Sedan ska jag gå på loppis och leta plåtburkar. Läsa de första böckerna till nästa kurs, och tänka ut hur jag ska inreda det sista i lägenheten. Jag hoppas på en supermysig höst med massor av trevliga människor runt omkring mig!:) Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0