Vad jag gjort och inte gjort denna sommar..

Har gjort...
* Sålt överdrivna mängder jordgubbar.
* Blivit hallontokig och plockat massor av hallon.
* Skrivit stort reportage om Rixfm festival.
* Skrivit om allas våra Traktorbrudar (två drivna tjejer som tog intiativet att köra traktor till Målilla och starta en insamling till barncancerfonden).
* Städat, tvättat, lagat mat.... (Sånt som jag faktiskt älskar!)
* Spelat sjukt mycket Yatzy... (Är grym på det;))

Vad jag inte har gjort...
* Badat (fortfarande svinkallt i vattnet...)
* Festat (bara att inse att man inte är någon festprisse. Hatar att vara bakis.. Vill må bra!)
* Bränt mig, no hudcancer here inte!

Vad Findus har gjort...
* Ätit (nu är han en tjockiss)
* Sovit
* Jagat flugor (ny hobby)
* Lekt med hunden (som börjar tröttna lite på honom...)

Vad han inte har gjort...
* Varit ute (han är ännu en innekatt)


Kommentarer
TovisRovis

Då blir'e Yatzyturneringar hela hösten nu då ;D

Svar: Absolut:) Men du har inte en chans;)
Marlene

2012-08-15 @ 16:47:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0