Fredagsångest!

Nu har det gått en hel vecka till utan att jag fått någon VFS... Framför mig har jag en lång jobbig helg där jag absolut inte kommer få några svar, och efter det en ny vecka. En vecka där det står nummer 17 i almanackan...Bara tre dagar kvar till deadline på måndag. Dessutom ska jag till tandläkaren denna dag och plågas med att laga ett hål i en visdomstand. Dagen efter ska jag presentera mig för en massa journalister som jag ska observera under ett morgonmöte... Känner på mig att det kommer bli en tuff vecka. Kram


Kommentarer
Lisa

Du löser det och praktiken har du ju till fredag på dig! Vet att du löser detta! Kramkram

2012-12-14 @ 13:43:50
Lisa

Eller torsdag var de kanske;)

Svar: Tack för att du tror på mig snälla du. Själv är jag inte riktigt lika säker..
Lilly

2012-12-14 @ 13:44:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0