Fredagsmys!

Ägnar kvällen åt att spela sällskapsspel med mina två syskon. Försöker desperat att hålla en god stämning, men misslyckas totalt. Bara att erkänna att vi inte är den där perfekt familjen i chokladaskreklamen... Men till mitt försvar är det inte så lätt att spela rita, gissa spelet med två tonårskillar... Allt ska misstolkas och mina två figurer som skulle ge varandra massage, blev såklart något helt annat (och nej det är inte jag som ritar otydligt!) En pennvässare blev ett skrev med någonting i när broder nummer ett ritade,och broder nummer två skrattade hysteriskt åt detta... Själv förstod jag inte det roliga, men kanske är det för att jag börjar bli gammal. Tror i alla fall att jag ska ge upp "den perfekta familjen" och sätta mig framför teven istället. Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0