Inne i ett otursflow

Det hela började i lördags då jag egentligen skulle jobbat mellan 9-17. Stod ute och frös i en halvtimme innan jag fick veta att min chef blivit rejält försenad, och att jag lika gärna kunde åka hem. Igår var det en tandläkartid som uteblev då tandsköterskan glömt att skriva in min tid. Idag skulle jag gjort  en observation, men en halvtimme innan jag skulle ta bussen fick jag ett sms om att en nära anhörig till observationspersonen blivit sjuk, och att observationen därför måste ställas in. Tre dagar (nästan) i rad som gått rakt åt helvete. Börjar nästan tro att jag fått en förbannelse över mig... 


Kommentarer
Anonym

visst är det så

2012-12-24 @ 13:31:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0