Spännande intervju på G

Precis kollat klart på dagens avsnitt av julkalendern:) Inget slår mysteriet på Greveholm! Nu blir det lite frukost och sen är det dags att ge sig iväg till Helsingborg, där en minst sagt spännande intervju väntar. Tyvärr är det ingen intervju som kommer publiceras i Magasinet, då jag denna gång går in i rollen som forskare istället för reporter. Intervjun är nämligen en del av det skolarbete som jag fått den stora äran att ägna mig åt under hela julen. En jul som förresten redan börjat så vackert med snökaos i hela norra skåne och halland;) Missförstå mig rätt... jag älskar snö...men inte när man ska ut och åka buss i 50min x 2. Får hoppas det går bra:) Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0