VFS-letande och Tandläkarskräck blandat med Observationstankar

Äntligen har jag hittat två VFS-platser som jag verkligen vill vara på. Nu gäller det bara att hålla tummarna för att jag får någon av dessa. Just nu känns mitt liv som en julkalender... varje dag stiger spänningen för om hon ska hinna få en VFS-plats innan jul eller inte? Spänningen är lite för olidlig för att jag ska kunna må bra av den.

En annan spänning som jag slapp idag va tandläkaren. Skulle egentligen lagat ett hål idag, men då tandsköterskan missat att skriva in min tid blev det framflyttat till den 2:e januari. Har lite halvt tandläkarskräck inför detta då sist jag lagade hål var för tre år sedan. Det enda jag minns från det var att det gjorde ont...ont...ont.

Något annat som kanske inte gör ont men gott och väl mig nervös, är observationen imorgon då jag ska observera ett gäng med duktiga journalister. Ryser bara av tanken men känner ändå att jag är så förberedd jag kan bli, så förhoppningsvis går det bra:) Nu ska jag duscha och se på teve. Trevlig kväll på er! Kram


Kommentarer
mormor i dk

hej søde marlene jeg kender også godt til tanlæger uha håber alt godt for dig og du får den plads du ønsker tænker på dig mange knus fra mig og rigtig ggod jul

2012-12-17 @ 19:35:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0