VFS och julgodis

Äntligen fått en VFS-plats! Är så glad att jag inte riktigt vågar tro på det... Varje gång min mobil plingar till hoppar jag upp av oro och tror att det ska vara ett sms där det står något i stil med: Vet att vi lovade dig en praktikplats, men tyvärr kan vi inte ta emot dig.... bla, bla, bla. Vet att jag är född till pessimist, men vill inte ta ut glädjen i förskott, då besvikelse enligt mig är den värsta av känslor.
 
Den bästa känslan däremot måste vara den man får när man gör julgodis med nära och kära precis innan jul. Det vill säga den där riktiga julkänsla! Idag var mammas kompis och hennes dotter här och gjorde allt från skumtomtefudge till mozartkulor och rocky roads. Var riktigt mysigt och tiden sprang iväg, så det blev hela fem timmars pysslande bara sådär. Nu är jag trött och planerar att bara ta det lugnt resten av kvällen. Imorgon ska jag och mamma förbereda lite av julmaten. Kanske blir det också en fika hos en annan kompis. JUL, JUL, STRÅLANDE JUL!!! Kramar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0