Älskar Melodifestivalen!

Men jag ska ju inte sitta här... Jag ska vara med på plats! Nej, inte som sångerska förstås, utan som journalist och fotograf! Fota vinnarna och skapa morgondagens rubriker! Så underbart det hade varit! Tyvärr kan jag inte göra mycket annat än drömma som det ser ut just nu... Får hoppas på lite stjärnglans i April istället. Jäklar vad jag längtar! Och än så länge vet ni inte till vad kära bloggläsare;) kram på er!♥

Ps. Molly Sandén är bäst ikväll, annars ganska svagt starfält. De andra veckorna har varit bättre. Ranelid är inte ens cool... bara en tradig gubbe som förstör en låt som kunde varit hyffsat bra. Det var allt jag hade att säga. Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0