Tockarpsskola i final i "Vi i femman"!!!

Trodde inte jag var en tävlingsmänniska. Sport har ju aldrig fått mig till att skrika, men däremot sju femteklassare från Tockarpsskola som ägde i Vi i femman, och som därmed gick vidare till final! Så spännande att jag höll på att krevera! På tisdag är det jag som åker med till Kristianstad för att supporta på plats. Frågan är bara om jag klarar av att hålla nerverna i styr? Så otroligt spännande att sju elever från en liten skola med endast 38 elever lyckas ta sig så här långt.

Extra roligt är det med tanke på att vissa menar att man blir dum i huvudet av att gå på en liten skola. Vilket inte alls stämmer då jag själv faktiskt gått på denna skola en gång i tiden (vilket nu är längre sen nu än vad jag vill erkänna...);) Känns nästan som om jag kommer få vara med om något historiskt på tisdag. Självklart får kameran och anteckningsblocket hänga med. En sådan sak måste ju dokumenteras, för oavsett hur det går är dessa elever vinnare som lyckats sätta Tockarp på kartan! Många kramar till er och alla mina läsare ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0