En finfin födelsedag!:)

Firade min födelsedag i Halmstad i fredags med fina vänner, tacopaj och egengjord tårta. Tack alla ni som kom, var mycket trevligt trots att jag var trött efter att ha städat köket lite väl noga. Hände nämligen ett litet missöde med en tårtform som botten lossnade på. Hade chokladsmet i hela köket, även in bakom spisen.... Lagom kul!

Har även haft en superbra födelsedag idag med massor av fina presenter. En gudomlig barbietårta (kommer bild på den i veckan) och en massa söta ungar, och ja... en massa söta vuxna också förstås! Tack för att ni kom och firade min dag. Roligaste presenten var helt klart gurkblomman som jag fick av min morbrors familj... den var ruskigt lik något helt annat... och nej det är inte bara jag som har pervers fantasi.

Finaste presenten är svårare att välja ut då jag fick en massa fina smycken, pengar och hemmagjorda kort. Måste ändå säga att jag blev väldigt glad för den söta kinesiska teservicen som jag fick av Christoffer. Ska fota allt sen när jag får tid så ni alla får se. Många kramar Marlene ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0