Frustration och panik!

Känns som hela Hpp11 sitter hemma och gråter just nu. Ingen av oss förstår riktigt hur lärarna tänkt att vi ska skriva våra två pågående hemtentor.. På torsdag ska den ena läggas upp på studieplattformen till allmän beskådan. Sedan blir det handledning av den på måndag. Känns lagom kul när man inte är säker på om man gjort rätt... Tur i oturen i alla fall att alla verkar känna så. Det råder nämligen just nu fullt kaos på facebook och samtliga kommentarer vittnar om frustration och panik.

Själv sitter jag i soffan med feber och magont. Fast mår i alla fall lite bättre nu än vad jag gjorde igår kväll. Då blev det mest tevetittande för min del tyvärr. Idag har jag i alla fall läst några sidor och funderat över vilka begrepp/frågeställningar jag ska använda mig av. Önskar så att dessa krångeltentor varit i kursen Hälsa, livsstil och levnadsvanor istället för pedagogikkursen, men inser ju att man måste ha den biten också för att kunna lära ut till andra i framtiden. Synd bara att jag trots tappra försök inte blir lika intresserad av böckerna. kram ♥





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0