Fy fan vilken bra dag!

Vaknade klockan 08.00 och gav mig tusan på att jag skulle få klart hemtenta fem innan klockan 12.00. Klockan 11.40 var jag klar och dessutom nöjd med mitt arbete (hoppas jag får fortsätta vara det...). Kollade därför facebook och sedan min mail. Skrek rakt ut när jag såg vad som dimpit ner i min inkorg. Nämligen ett svar på min ackrediteringsansökan till en "viss konsert". Jag vill som vanligt inte gå ut med vilken förrän jag vet om det blir något eller inte. Personen jag mailat med under dagen lät dock väldigt positivt och gjorde en groda som kan vara till min fördel;) Håller alla tummar jag har och hoppas, hoppas, mer kan jag ju inte göra i nuläget:)

Nu ska jag äta lite och sen in till stan för att fixa en ny bankdosa (någon har ju slarvat bort min gamla..) och ladda mitt busskort (samma någon har ju åkt upp alla mina pengar). Hoppas på att turen håller i sig! Just nu är jag hur glad som helst. Känns skönt att lämna tentaångesten bakom sig för den här gången och samtidigt känna spänningen av något stort som kanske kommer att inträffa. Hoppas alla andra har en lika bra dag som mig trots att det blåser (som fan) och haglar i Halmstad. Kramkram♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0