Nyårsinlägget




Gott nytt år på er kära läsare! Här kommer det "efterlängtade" nyårsinlägget, bättre sent än aldrig som det heter;) Innan jag går in på årets löften vill jag tacka Emma för en supertrevlig nyårsafton. En av de bästa i mitt liv faktiskt. Känns som en bra start på det nya året. Nu över till vad jag vill åstadkomma.

♥ Först och främst skulle jag vilja ha som nyårslöfte att inte få några underkända hemtentor under kommande år... Lättare sagt än gjort, men att ha det som nyårslöfte kanske hjälper en del.

♥ Mitt andra nyårslöfte är att försöka utmana mig själv lite mer. 2011 var ett ganska dött år då jag la mycket tid på att ta körkort. Därför vill jag detta år istället lägga tiden på att komma på roliga reportage och människor att intervjua. 2010 var ett fantastiskt år för mig och tanken är att göra 2012 till ett liknande år. Bara för att ha något att sträva mot tänkte jag försöka genomföra 6 stora intervuer/reportage  (ett varannan månad) under året.

♥ Tredje nyårslöftet ser jag som ganska enkelt (trots att många nog ser det som svårt). Jag ska forsätta träna ett par gånger i veckan och planera mina måltider så att jag fortsätter ha koll på vad jag äter. Aldrig handla när jag är hungrig och försöka att bli bättre på att dricka ordentligt (inte sprit då...).

♥ Det fjärde och sista löftet är som många gånger förr, att försöka bli mer social. Även om jag inte vill erkänna det för mig själv (eftersom jag hatar att vara det), så är jag nog ganska blyg. Att folk som inte känner mig uppfattar mig som svår och konstig är något som jag verkligen vill få bort. Även om det nu kanske är så att det råkar vara en del av min personlighet, så vill jag inte vara sådan.

Det var alla mina löften för detta år. Skriv gärna synpunkter eller berätta vad just du har för löfte. Önskar er alla lycka till med det nya året. Kramar från Marlene & Findus ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0