Imorgon är det äntligen dags!

Nu är det inte långt kvar... Bara 26 timmar för att vara exakt. Efter att ha längtat och längtat, i över tre månader är det äntligen dags att flytta in. Känner mig som ett barn på julafton. Förstår om det låter töntigt i mångas öron, men känslan är obeskrivlig! I så många år har jag längtat efter att få inreda en lägenhet helt i min egen smak. Nu är det mesta av inredningen köpt och det återstår bara att fixa ihop allt. Har fjärilar i magen och känner mig oerhört lycklig. Samtidigt har jag svårt att förstå att det är så nära nu. Imorgon, imorgon, då är det äntligen dags!:)Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0