Hoppsan, hela fem dagar sedan jag bloggade sist!

Folk måste ju börja undra vad jag har haft för mig. Så tänker därför berätta lite kortfattat om det så ingen riskerar att dö av nyfikenhet;) I torsdags var jag och mamma på IKEA och köpte en massa saker till min nya lägenheten. Råkade visst glömma bort att det bara är 21 kvadratmeter som jag ska inreda. Börjar lite smått undra hur jag ska få plats med allt,,. Tur i alla fall att jag även börjat sommarjobba så att jag har råd att finansiera mina fina köp:) Mina arbetsuppgifter består i att vissa dagar köra ut jordgubbar till olika ställen där folk står och säljer, och andra dagar själv stå och sälja. Första dagen skapade jag dessutom jobb till mig själv genom att (klantigt nog..) välta en hel palla med femton lådor jordgubbar över hela parkeringen. Självplockning är numera något jag försöker undvika... Detta trots att det förmodligen var det roligaste som hänt på mycket länge för pensionärerna som stod runt omkring. Alltid kul att kunna glädja andra (eller inte...). Igår kväll var jag på möte med AloeVera-gänget. Var mycket trevligt då det gav massa inspiration till hur man kan utforma sina försäljningstillfällen, samt vad man kan använda alla produkter till. Ett schampo behöver inte nödvändigtvis användas till att tvätta håret... Blir du nyfiken på vad är du välkommen att boka ett party med mig så berättar jag mer;) Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0