Soliga drömmar..

Vaknade till en klarblå himmel och strålande sol. Fem minuter senare var himlen grå och regnet öste ner. Kanske var jag inte vaken utan drömde fortfarande? Kanske var det ett bevis på att årets sommarväder är en katastrof? Hur som helst hoppas jag inte på någon sommarvärme till helgen då jag ska spendera tiden till att jobba. Bättre att jobba i skitväder än i värmebölja;) Hoppas på sol i augusti istället när jag ska vara ledig lite mer;) Blir nog att sortera foton, tvätta, och läsa böcker idag istället. Skulle egentligen rensat rabatter, så det dåliga vädret är egentligen inget problem för mig;) Mer synd är det om min stackars bror som ligger hemma i halsfluss. Hoppas han snart blir frisk! Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0