Var har alla kärleksbrev tagit vägen?

Åkte till halmstad för att hämta posten, men det visade sig att jag inte fått ett enda brev på två och en halv vecka... Skönt att slippa räkningar, men var i hundan har alla mina kärleksbrev tagit vägen?!? Var ju en himla tur att jag även åkte upp för att hämta lite andra saker. Saker som jag så duktigt packat ner under köksgrejerna i lådan på vinden... Bara att packa upp och rota runt. Så är det när man är född med huvudet under armen.. Det hanns i alla fall med en fika med Tova också, så det blev en trevlig tur trots allt:) Vi lyckades gå igenom två veckors skvaller på cirka en timme. Sedan var vi inne en runda på lagerhaus där jag köpte rosa vispskålar och ett decilitermått. Man måste ju kunna baka i nya lägenheten. Två kökshandukar på åhlens blev det också innan det var dags att brumma hemåt till Tockarp igen. Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0