Fjärilar i magen

Tackar Susanna för fredagsmyset igår och Tova för shoppingrundan idag. Blev nya träningskläder + ett linne och ett par leggings som fick följa med mig hem. Nu sitter jag och mailar med en som har hand om ackrediteringen till Eric Saade konserten i Halmstad den 13 april. Verkar faktiskt som att det kommer gå igenom:) Ska bli så jäkla kul, finns inget bättre än att fota på konserter. Tror dessutom det kommer bli riktigt coola bilder eftersom Eric dansar väldigt mycket och har en massa andra roliga saker för sig på scen. Kan helt enkelt inget annat än att längta och hoppas! Något annat som jag längtar och hoppas på är en egen lägenhet. Lämnade för några dagar sedan intresseanmälan på tre stycken, och såg imorse att jag fått erbjudande om alla tre. Försökte ringa om visning precis, men bara en som svarade. Ska iväg och kolla på den efter klockan 18 ikväll, så det flyger en hel del fjärilar i min mage just nu;) kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0