Glad!

Vaknar upp till en helt underbar lördag. Idag fylls sommarstugorna på med årets första sommargäster. Älskar verkligen den känslan, då är det vår! Att det är vår märks även på reportagefronten. Efter att under en längre tid inte haft någonting att skriva om, börjar det trilla in lite från alla håll:) Det händer verkligen mycket mer på våren än på hösten. Energin börjar komma tillbaka och vädret är vackert.... eller ja, det skulle ju bli snö idag, men skitsamma, jag ser bara solsken! Ikväll är det fest hos Emma, och imorgon är det första april. Så kul att lura dumma människo. Tjuvtränade lite på min hyresvärd igår. Tejpade för osthyvlen, mitt absolut bästa aprilskämt, funkar alltid! Har ni några bra skämt på lager? Kommentera i så fall. Kramar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0