Grupptenta, beach 2012 och lägenhet

Varit i skolan och kämpat vidare med grupptentan... Hoppas på att bli klara på onsdag, men allt kan hända. Har i alla fall varit duktig och tränat idag trots allt. Tyvärr så bränner man ju inte särskilt mycket fett av att ligga i sängen och läsa böcker, eller sitta vid datorn och skriva. Så med bara några månader kvar till beach 2012 är det dags att sätta fart. Skönt i alla fall att man inte är den typen som stressar upp sig för sådana saker, det finns ju sådant som är så mycket viktigare... till exempel grupptentor (gud vad jag låter pluggis;)). Får i alla fall hoppas att jag får tid och ork att träna lite i alla fall innan det blir dags att visa upp sig i bikini. Chockar ändå alla med min bleka kropp, oavsett om den är vältränad eller ej, so what! Nu ska jag i alla fall snart iväg och kolla på ännu en lägenhet som jag och Findus kanske ska flytta till till sommaren. Ska bli spännande att se om vi får någon denna gång, eller får söka ännu en gång. Hoppas på att ni håller tummarna för oss kära bloggläsare (alla 20). Kramar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0