Vilken underbar dag!

Inte skrivit på länge nu. Ber om ursäkt för det, men anledningen är att det är en grupptenta pågång. Tiden räcker liksom inte till att sitta och blogga för nöjes skull då, men nu är jag i alla fall bara tvungen. Denna dag har varit helt amazing! Loggade av en slump in på sidan där man söker studentlägenheter och upptäckte att jag hade betydligt högre poäng än jag trodde och därmed chans på väldigt fina lägenheter. Trots att jag trivs ganska bra som inneboende så har jag en stark längtan efter något eget, och den längtan blev med ens mycket starkare när jag såg vad jag kunde söka på. Sen återstår ju att se om man får något, och viktigast av allt....om man får ha katt? Vill ju helst inte lämna ifrån mig min lilla Findus♥

Förutom denna chock, fick jag en annan chock när jag idag fick veta resultatet på min förra hemtenta. Hade helt ärligt väntat mig ett underkänt, så döm om min förvåning när jag såg att jag fått ett VG! Satt bara och gapade i fler minuter framför dataskärmen. Jag som hade en sådan magkänsla att det verkligen inte gått bra, hur kunde jag då få VG? Kanske berodde min magkänsla på som mamma sa, gaser.

Har inte riktigt bestämt mig för hur jag ska göra imorgon. Stanna kvar i Halmstad eller åka hem till Örkelljunga? Min killes lillebror fyller år så skulle ju vara mysigt att vara med på kalaset. Samtidigt är jag osäker på om jag hinner med allt plugg tills på måndag om jag åker hem (troligtvis inte...). Får sova på saken och se hur jag gör. Ska i alla fall försöka hinna med att blogga lite oftare nästa vecka så ni inte går miste om mitt spännande liv;) Många kramar Marlene ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0