Åldersnoja och bikiniångest!

Så var det bara två veckor kvar av denna termin. Tiden springer verkligen iväg och det känns som om jag inte längre hänger med. Snart kommer jag vakna upp i min säng och inse att jag har grått hår och rynkor. Har redan till min förskräckelse upptäckt att jag börjat få läskiga gropar i mina blott tjugoåriga lår... Visserligen är det bara två små än så länge, men det känns ändå inte helt okej.. Bikiniångesten börjar komma krypande och det hjälper knappast att man är född blekfis. Känns som om jag är tio nyanser blekare än alla andra, men i rädsla för att bli förväxlad med en viss Ranelid har jag ändå valt att skippa brun-utan-solen i år (i alla fall än så länge...) Många kramar Marlene!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0