En randig tröja...

Har blivit sjukt sugen på mönstrade kläder. Just nu består min garderob endast av enfärgat och åter enfärgat. Eller nej visst ja, jag har ju en randig tröja också... Hur som helst så såg jag ett gör-om-mig-program för ett tag sedan där tjejen som skulle göras om klädde sig precis som mig. Snacka om att hon blev rådissad av de coola stylisterna! Enligt dem skulle aldrig någon i hela världen lägga märke till henne om hon fortsatte att klä sig som hon gjorde. Kanske ligger något i det än då... I en mörkblå tröja är man nobody,men i en tröja med ett gräsligt mönster sticker man i alla fall ut. Det tåls att tänka på minsann! Kram på er!<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0