Flyttar

Städat och packat det allra sista. Nu är det bara några timmar kvar tills mamma kommer och hämtar mig och en del av mitt flyttlass. Ska bo hemma en månad och sedan flytta vidare till min alldeles egna studentlägenhet. Är med blandade känslor som jag gör allt för sista gången i lägenheten som varit mitt hem i ett helt år. Jag har dammsugit för sista gången... duschat för sista gången... och lagat mat för sista gången. På köksbordet står en vacker miniros i cerise som ska påminna familjen jag bott hos om mig. Kommer sakna dem väldigt mycket, så jag hoppas verkligen att vi kommer hålla kontakten! Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0