Grattis till mamma!<3

Morsdag idag men jag är tyvärr inte på plats att fira min egen mamma (firade henne förra helgen istället). Får hoppas mina brödrar inte glömmer bort det så att hon blir lite firad i alla fall. Saknar min egen lilla son lite extra mycket idag (Findus). Bara att skriva klart den där sista tentan också så får jag åka hem och träffa honom igen:) Kändes konstigt att packa ner matskålarna, diska ur kattlådan och tänka att han aldrig mer kommer sova med mig i denna lägenhet. Håller tummar och tår att han kommer vilja flytta med mig till nästa, men annars vet jag att han kommer få det bra hemma hos mamma och pappa. De kommer skämma bort honom precis lika mycket som dem gjort med mig. Kram


Kommentarer
Latifa

Hur är de?

2012-05-27 @ 11:28:56
URL: http://laatifas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillymarlene

- Mina tankar och känslor -

RSS 2.0